Virheviesti

• Warning: array_merge(): Expected parameter 2 to be an array, string given funktiossa theme_get_setting() (rivi 1458 tiedostossa /srv/www/drupal7/drupal-7.98/includes/theme.inc).
  • Warning: array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given funktiossa theme_get_setting() (rivi 1462 tiedostossa /srv/www/drupal7/drupal-7.98/includes/theme.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa theme_get_setting() (rivi 1475 tiedostossa /srv/www/drupal7/drupal-7.98/includes/theme.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa theme_get_setting() (rivi 1485 tiedostossa /srv/www/drupal7/drupal-7.98/includes/theme.inc).

Kiviniemen majan vuokraus

MAJAPAIKKA SUVAKSEN RANNALLA VEHMERSALMELLA

Partiolippukunta Vehmerin Vaeltajat ry vuokraa Kiviniemen partiomajaa. Maja sijaitsee rauhallisella paikalla Kiviniemessä, Mustinlahden kylällä. Puulämmitteisessä 2-kerroksisessa mökissä on majoitustilaa 9-20 henkilölle. Varustuksena on sähköliesi, puuhella, takka, kamiina, jääkaappi ja perusastiasto. Alakerrassa on iso tupakeittiö ja yläkerta ovat yhtenäistä tilaa. Maja ja pihapiiri eivät toistaiseksi sovellu liikuntaesteisille.

Pihapiiristä löytyy soutuvene, kanootti, nuotiopaikka, puulämmitteinen sauna, kesäkeittiö, puucee ja puuliiteri. Käyttövesi on tuotava mukana.

Rannalla on laituri. Moottoriveneen laskupaikka on parin kilometrin päässä Mustinlahden laivarannassa. Suvaksen yhteislupa-alueelle vesimatkaa on noin 1 km. Autolla pääsee pihaan ja parkkitilaa on reilusti.

Partiomaja on saanut sähköt syksyn 2014 aikana.

KIVINIEMEN PARTIOMAJAN VARAUS- JA KÄYTTÖSÄÄNNÖT:

Vuokrasopimus Vehmerin Vaeltajat ry:n Kiviniemen partiomajasta oikeuttaa käyttämään majaa (tupakeittiö+parvi+kuisti), kesäkeittiötä, puuliiteriä, rantasaunaa, nuotiopaikkaa, laituria ym piha-aluetta ja majan kalustoon kuuluvia välineitä.

Mökki on tarkoitettu partiolippukuntien virkistys- ja leirikäyttöön sekä yksityisten henkilöiden tai yleishyödyllisten yhdistysten/järjestöjen virkistyskäyttöön.

Käyttöviikon varauksessa ja käytössä noudatetaan seuraavia sääntöjä:

1. Käyttöviikon nro määräytyy almanakan/kalenterin viikkonumerojärjestyksen mukaan kuitenkin siten, että vaihtopäivä on edellisen viikon sunnuntai (sunnuntai klo 16:00 - sunnuntai klo 14:00). Varaustilanteen salliessa voidaan tästä poiketa sopimuksen mukaan, esim. perjantai-perjantai.

Varausjaksot ovat viikko, pidennetty viikonloppu ja irtovuorokausi. Pidennettyä viikonloppua pidemmästä jaksosta peritään koko viikon vuokra.

Varaus tehdään sähköpostilla savotuikku@luukku.com . Puhelintiedusteluihin ym. vastaa Tuula Savolainen 050-495 6066.

2. Jos samalla viikolle on tehty useita päällekkäisiä varauksia, noudatetaan seuraavia sääntöjä:

- Vehmersalmen Vaeltajien partiolippukunnan oma varaus tai leirikäyttö menee muiden varausten edelle.
- muiden partiolippukuntien varaukset ovat etusijalla yksityishenkilöiden tai muiden järjestöjen varauksiin nähden
- viikkovaraus on etusijalla vuorokausi- ja viikonloppuvarauksiin nähden

3. Vuokrahinnat vuonna 2016

Viikkohinnat:
- partiolippukunnat 200€
- yksityiset henkilöt/muut järjestöt ja yhdistykset 350€

Viikonloppuhinnat:
- partiolippukunnat 100€
- yksityiset henkilöt/muut järjestöt ja yhdistykset 250€

Vuorokausihinnat:
- partiolippukunnat 50€
- yksityiset henkilöt/muut järjestöt ja yhdistykset 100€

Vuokra sisältää sähkön, polttopuut, wc-paperit ja kuivikkeet. Vuokralainen tuo itse käyttöveden mukanaan.

4. Lemmikkieläimiä ei saa tuoda huoneistoon sisälle. Lemmikkien jätökset on siivottava majan pihaympäristöstä ja esim. koirien kiinnipitämisestä on huolehdittava asianmukaisesti.

5. Pihapiirin luontoa on kunnioitettava, puita ei saa vahingoittaa eikä kaataa. Makkaranpaistotikkuja voi tehdä nuotiopaikalle.

6. Vuokraaja vastaa siitä, että huoneisto, rantasauna, kesäkeittiö, nuotiopaikka ja pihapiiri ovat käyttöviikon jälkeen siistissä kunnossa. Vuokraaja vastaa myös huoneistolle, rakennuksille tai irtaimistolle itse tai vieraidensa aiheuttamista vahingoista. Loman aikana syntyneet roskat on kuljetettava pois eikä huoneistoon saa jättää pilaantuvia elintarvikkeita.

7. Mikäli asianmukaista siivousta ei ole suoritettu, Vehmerin Vaeltajat ry perii siivoustyöstä erillisellä laskulla siivouksen laajuuden perusteella vähintään 100€. Maja ja ympäristö tarkastetaan vuokra-ajan jälkeen.